بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393
نویسنده : داني

 

امروز در طی نمایشگاه TGS قبل از شروع کنفرانس سونی کپکام بالاخره سکوت را شکست و اعلام کرد که شماره دوم عنوان “Resident Evil: Revelations” در دست ساخت میباشد.

ظاهرا در طی نمایشگاه یک تیزر لایو اکشن از بازی منتشر شده است که طراحی آن جوری بوده که با یک طرح سه تصویره ارتباط برقرار کند. (اگر درست ترجمه کرده باشم.)

هنوز پلتفرم مشخصی برای بازی تایین نشده است اما طبق گفته کپکام بازی در سال 2015 عرضه خواهد شد. جمله یا تگلاینی که برای این عنوان در نظر گفته شده “شیطان درحال تماشاست” میباشد. طبق گفته کپکام تیم اصلی ای که پشت ساخت عنوان اول بود بر روی این بازی هم کار میکند و آنها (کپکام) دست تیم سازنده را کاملا در خلق داستان جدید، شخصیت های جدید و گیم پلی ترسناک باز گذاشته است.

همچنین صحبت هایی از عنوان “Resident Evil HD remaster” شد که طبق گفته های آنها یک تیم کاملا حرفه ای قرار است دوباره کار صداگذاری شخصیت ها را انجام دهد، یعنی صداپیشگان این بازی با عنوان اصلی فرق خواهند داشت و احتمالا همان صدا های آشنایی که در رزیدنت اویل های اخیر شنیدیم در این بازی استفاده خواهد شد. مطمئنا تا پایان امروز و کنفرانس خبری سونی خبر های زیادی از این بازی خواهیم شنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب